“Em sembla que és una molt bona eina de suport a l’alumne. Segur que serà útil a molts nois i noies!”

Jaume Salvanyà (Institut d’Estudis Catalans)

“Amb Dictapp el mestre pot disposar de més temps per dedicar als seus alumnes i atendre de manera més personalitzada les seves necessitats”

Elena Sofia Ojando (Universitat Ramon Llull-Facultat Blanquerna)

“A la nostra escola fem servir l’aplicació Dictapp des de 4t de primària fins a sisè, que és el darrer nivell que tenim. L’alumnat pren el dictapp com un repte. Una eina molt motivadora per a l’aprenentatge de l’ortografia. Allò que era feixuc, per la dinàmica que fa servir ho fa més engrescador. Esperen amb candeletes l’hora del dictat. Una de les coses que veiem més positiva és que cada alumne pot anar al seu ritme, li focalitza les errades i pot fer activitats per a la superació de les mateixes. També és molt útil per al mestre perquè automàticament li ha corregit el dictat i li ha detectat els errors i tipologia de falta que fa el nen o nena, estalviant-li temps per poder dedicar a altres activitats.
Li veiem un bon futur a Dictapp!”

Jordi Rosanes (Escola Vedruna Manlleu)

“Estem contents amb l’aplicació i li veiem molts usos. Veig que ha de beneficiar molt els alumnes. Fàcil, intuïtiva, amena….”

(Yolanda Villanueva, Escola Sagrada Família Sant Andreu)

“Dictapp és un exemple de com la tecnologia és útil per a l’educació. Estudiants i mestres poden disposar d’un entorn que els ajuda a assolir els seus objectius. L’entorn i les funcionalitats estan pensats per donar servei, es nota que al darrera hi ha professors que s’esforcen a trobar noves estratègies.
Sovint, l’àmbit lingüístic se situa a les antípodes de la tecnologia; amb Dictapp es donen la mà.”

(Carles Lindín, Departament de Didàctica i Organització Educativa (DOE), Universitat de Barcelona)